ias insida

shopping inredning familjeliv

Som att komma hem

Publicerad 2014-02-17 11:03:14 i Allmänt

Hej!
Jag har spenderat helgen på ett av mina favoritställen, Hotell Skansen i Båstad.
Jag känner mig lite tjatig men Båstad är som hemma för mig. Jag trivs så bra där,
även på vintern. Jag tror att det beror på att vi har åkt dit sedan jag var liten och
har så många fina minnen därifrån. Om man har barn är det perfekt att åka till
Hotell Skansen på sportlovet. Barnen får bada hela dagarna, det finns ett sportland,
ett lekrum och barnbuffé i restaurangen.
 
 
Fredagens lunch, fiskgryta med aioli på Sands bakficka.
 
Lördagens dessert, mjölkchokladterrin med mango- och passionsfruktssorbet med marschamallows. 
 
Söndagsfrukost
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela