ias insida

shopping inredning familjeliv

Vi komma, vi komma från pepparkakeland

Publicerad 2013-12-13 13:29:47 i Allmänt

Jag är så glad för att jag knäppte några bilder i hallen imorse. Vi blev nämligen
tillsagda att vi varken fick fota eller filma under luciatåget. Anledningen var att 
undvika att andras barn hamnar på sociala medier. Lite tråkigt för Disa älskade
att titta på filmen från förra året, men jag tror knappt att det hade gått att filma.
Det var väldigt mörkt 07.15 imorse och bilderna jag tog efter luciatåget blev inte bra.
 
De var jätteduktiga och jag har alltid älskat att både titta på och vara med i luciatåg.
Efter dagis blir det lussefika och ikväll ska jag iväg på julbord med arbetskamraterna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela