ias insida

shopping inredning familjeliv

Adventsklappar

Publicerad 2013-11-28 13:11:00 i Allmänt

Min man är uppväxt med en sådan där julkalender med små paket och tycker att
vår dotter också ska ha en. Jag tror aldrig att jag haft en sådan och tänker bara
på hur svårt det är att få ihop 24 smågrejer. Så mycket skräp det måste bli!.
Tycker att vi har plastgrejer från Happy Meal och Kinderägg så det räcker.
Nä, tacka vet jag chokladkalendrar.
 
Men jag tycker ju om att ge och se glädjen i min dotters ögon när hon frågar:
"Har du köpt den till mig?" Så i år ska jag införa adventsklappar. Tycker att det
känns mer lagom med fyra, lite större och så blir det mer utspritt, annars blir
det så himla mycket på julafton.
Trosor Ellos, förkläde (jag har ett likadant), pärlask, diadem och tyllkjol från H&M.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela