ias insida

shopping inredning familjeliv

Lite besviken

Publicerad 2013-09-18 09:14:08 i Allmänt

Pomp partyt blev en besvikelse, det fanns kladdkaka och trevliga människor men allt
som jag hade tänkt köpa var slut. Så tråkigt! och höstkollektionen släpptes för tre
veckor sedan. Är det något man verkligen vill ha bör man köpa det direkt i
webshopen, men denna gången ville jag känna och titta så därför väntade jag.
 
För att döva min besvikelse letade jag upp några plagg och när jag kom hem insåg
jag att det bara varit tröstshopping så jag raderade hela min order. Sen är det priset,
jag har alltid varit förtjust i H&M och där får jag dubbelt så mycket för pengarna.
 
Ser ni skillnad på POMPdeLUXE och H&M?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela