ias insida

shopping inredning familjeliv

Välkommen efterlängtade helg!

Publicerad 2012-03-09 11:41:34 i Allmänt


Ljust & Fräscht boken var lika rolig som jag förväntat mig.  

Mannen är ledig idag så han gick ner med Disa när hon vaknade och jag fick sova en stund till, lyx!
Jag borde sluta med det där nattsuddandet men Keplers Eldvittnet är så spännande att jag inte kan 
lägga den ifrån mig. Har laddat ner den tilll ipaden via bibliotekets hemsida, så himla smidigt! Så nu
behöver jag varken köpa böcker eller gå till bibblan.

Jag har verkligen börjat uppskatta biblioteket! Det började med att Disa fick en bok från kommunen
som skulle hämtas ut där. Då var det säkert fem år sedan jag varit där så vi fick en liten rundvandring
och lånade hem några böcker. Innan har jag tyckt att det känts stressigt med lånetiden men man har 
en hel månad på sig och kan t.o.m låna om boken på internet. När man lånar till ipad verkar det inte
finnas någon tidsbegränsning.

Oj, inlägget som skulle handla om helgen kom istället att handla om biblioteket :-) ikväll ser jag fram
emot frisörbesök, imorgon blir det shoppingtur med bästa vännen och Melodifestivalfinal med tjejgänget.

Jag laddade ner en ny ringsignal igår, kan ni gissa vilken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela