ias insida

shopping inredning familjeliv

Ett rum fullt av blomster

Publicerad 2012-03-09 15:04:24 i Allmänt


Dessa vackra buketterna möts jag av när jag går in i vardagsrummet och på matbordet
står ytterligare en. Jag brukar inte ha så många men det har varit en bra vecka :-)

Alla tycker kanske inte att det är roligt med bilder på tulpaner men jag har kommit
upp i den åldern då det är roligt att fota blommor. Jag minns att mamma och
pappa gjorde det ibland och jag fattade aldrig varför. På den tiden framkallade
man ju dessutom alla foton! Och tänk att man hade en rulle med begränsat antal. 
 En del saker var bättre förr men definitivt inte kamerorna, haha!

Här skiner solen så jag har varit ute och promenerat, nu tänkte jag
 slappa lite och i eftermiddag ska vi på kalas hos svärmor.

Kommentarer

Postat av: Linas inredning

Publicerad 2012-03-13 21:51:05

Underbart med färska blommor! Eftersom du frågade i en kommentar så tänkte jag bara berätta att min bebis har kommit nu :) Har skrivit ett litet inlägg på bloggen med en bild ifall du vill se. Ha det gott!

Postat av: sara

Publicerad 2012-03-17 21:57:13

Haha, ja tänk att man framkallade också,blomfoton. Gillar din blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela