ias insida

shopping inredning familjeliv

Pappersbröllop

Publicerad 2012-02-20 20:54:29 i Allmänt

Dagen har varit långt ifrån lika glamourös som för två år sedan, jag har sprungit runt osminkad
med håret i tofs och storstädat inför lillfisens 1 årskalas. Disas farmor frågade om jag ville ha lite
"sportlov" och tog med Disa på en promenad. Det tog nog på krafterna att mata ankorna för sen 
sov hon i 3½ timme, det är nästan rekord! Tyvärr jobbar mannen sent, väldigt sent...men jag ska
nog lyckas hålla mig vaken tills han kommer hem.

Imorgon blir det heldag i Köpenhamn med en kompis!


Jag har inte fått några blommor så ni får nöja er med en bild på ett papper :-) 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-21 13:17:21

Missade att gratta er igår!

Usch förlåt!

Massa med kramar till er!!

Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela