ias insida

shopping inredning familjeliv

Första namnsdagen

Publicerad 2012-02-03 09:26:04 i Allmänt


Bokstäverna som annars står på Disas rum fick dagen till ära pryda matbordet.


När jag var liten fick jag alltid en present på min namnsdag, och
självklart skulle Disa också få det. 


Mumsig Mjölkchokladtårta med kokosbotten, som smakade som 
Marabous Co-Co. Receptet finns på bloggen
Matplatsen.


Hej!

Idag har vi varit i gårdsbutiken Boningshuset igen, med Mamma och svärmor.
Jag var sugen på ett doftljus från Voluspa, men kom hem med ett halsband istället. 
Sen tyckte Disas mormor och farmor att jag skulle välja ut något som de kunde ge 
henne. Det blev en liten mus "Lillasyster i ask" från Maileg, som jag sneglat på tidigare.
Efter vår lilla tripp åkte vi hem till oss och fikade.

Trevlig Helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela