ias insida

shopping inredning familjeliv

Bästa köpen

Publicerad 2011-11-05 23:39:13 i Allmänt

Jag var i Ullared förra veckan med min mamma, och som vanligt i oktober var där mycket folk.
När jag åker med mina komisar utser vi alltid "bästa köpet" på vägen hem. Det behöver inte
vara något stort eller speciellt, bara det man är mest nöjd med eller gladast över.

Idag har vi pysslat med lite allt möjligt här hemma. Vi skulle försöka stryka så mycket som möjligt på
att göra listan denna helgen men allt tar längre tid än man tror. På måndag kommer mattläggaren som
ska lägga matta i vår trappa så den måste bli klar. Det är det sista STORA som ska göras i huset, så skönt!

Imorgon blir det inte mycket gjort, för då får vi besök av vänner från Norrköping och deras två små flickor. 


Mina bästa köp! Dyna till Disas stol (tycker att IKEAS är så ful!), kokboken
"Lyxiga cupcakes och läckra kakor", pippivantar och BH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela