ias insida

shopping inredning familjeliv

Halloween cupcakes

Publicerad 2011-11-06 00:05:24 i Allmänt

Har glömt visa mina Halloween cupcakes som jag bakade till tacokvällen
hemma hos mamma & pappa för en vecka sedan. Som jag nämnt tidigare
är min mamma (och jag) glada för att fira saker så det har blivit en tradition
att äta tacos hemma hos dem runt Halloween. 


I min nya kokbok "Lyxiga cupcakes och läckra kakor" fanns ett recept på
pumpacupcakes, men jag hade ingen pumpa hemma så det fick bli Leilas
vanliga cupcakes med orange frosting.



Spökformarna köpte jag i USA förra året

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-11-06 13:06:01

mummms ser super smarriga ut :) Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-07 13:09:39

De var smarriga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela