ias insida

shopping inredning familjeliv

Dopkläder

Publicerad 2011-05-05 00:36:22 i Allmänt

Nu är det bara en månad kvar till Disas dop, och jag hoppas så att värmen kommer
tillbaka så vi kan sitta ute i trädgården. Disa ska ha min gamla dopklänning, sen efter
ceremonin byter vi till klänning och kofta från Kappahls underbara Newbie kollektion.


Jag är egentligen inte så mycket för skor på så små barn. Men varför inte nu
när vi har ett par som matchar. Disa har fått dem av sin skotokiga kusin som
säkert tycker att det är roligt att de blir använda.


Jag har köpt en vit klänning på Lindex från Rachel Zoe kollektionen, som jag tror att jag
ska bära. Tänkte piffa till det lite med en ljusrosa kofta över så jag matchar sidenbandet
i dopklänningen och mannens slips/skjorta. Jag klickade precis hem en kofta från
Ester Elenora som ser helt underbar ut. Så det blir antingen den eller Vintage Stories koftan. 


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-05 14:52:48

Så fina du och Disa kommer att vara :)

Ja Martin också förstås :)

Kramar

Postat av: Ia

Publicerad 2011-05-05 15:07:12

Disa kommer garanterat vara fin, hoppas bara att jag också får till det :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela