ias insida

shopping inredning familjeliv

Midsommardagen

Publicerad 2011-06-26 23:05:48 i Allmänt

Vi hade en trevlig Midsommarafton tillsammans med goda vänner (och tyvärr glömde jag kameran).
Vi gjorde allt det där man ska göra, plocka blommor, göra stång och dansa kring den. Vi vuxna tyckte
nog att det var roligare än barnen, för de droppade av en efter en :-) sen åt vi sill, nypotatis och jordgubbar.

Dagen efter samlades min familj på Röstånga Gästgivaregård för att äta lunch. När vi hade ätit gick barnen 
ut för att leka och jag följde efter med kameran.  


Fina Röstånga vandrarhem






Min brorsdotter

Kommentarer

Postat av: Fishis

Publicerad 2011-06-27 10:17:32

Mysig midsommarafton! Själv krängde jag firrar och sill ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela