ias insida

shopping inredning familjeliv

Ge blod!

Publicerad 2011-07-20 00:18:25 i Allmänt

Tunika Cardigan
Bilder: Halens

Dagens höstkatalog kom från Halens, den brukar innehålla en hel del fint men jag beställer sällan.
Dessa två gillade jag, koftan är "pick of the month" och kostar bara 79 kr! Efter en slapp morgon
tog vi en tur till Lund eftersom mannen blev uppringd av Blodcentralen. Det brukar vara stor brist på
sommaren så jag vill än en gång uppmana er som ännu inte är Blodgivare, och inte är spruträdda
att gå dit och testa er!

Efter blodgivningen tog vi en fika på Espresso House och sen var jag tvungen att gå in på H&M och 
spana in höstkläderna, det är ju inte samma sak att titta på dem i katalogen. När jag är omgiven av
så många nya snygga plagg kan jag faktiskt inte låta bli att längta lite till hösten.  

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-07-22 07:57:22

Så snygga kläder! När jag inte är gravid längre tänker jag ge blod.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela