ias insida

shopping inredning familjeliv

Ellos överraskar

Publicerad 2011-01-08 18:38:55 i Allmänt




I Ellos vår/sommarkatalog hittade jag massor med fina plagg så det
blir till att klicka iväg en beställning ikväll. Jag längtar extra mycket
till våren i år, såklart mest p g a att jag ska bli mamma

Jag ganska trött på mammakläder, och ser väldigt mycket fram emot
att börja använda fräscha vårkläder. Sen är jag förbaskat trött på snön. 
Jag är nog en av få skåningar som saknar de grå slaskvintrarna :-)
Idag har det regnat och töat, och jag hoppas att det kommer fortsätta så.
Vill inte ha mer snö!!!

Ta hand om er och hoppas att ni får en mysig lördagkväll!

Ia

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-01-08 21:59:30

Fint!

Postat av: Catherine

Publicerad 2011-01-11 08:58:12

Hej hej!



Hittade till din fina blogg! grattis till bebisen i magen! VÄntar också barn, i april!

Vecka 27 nu!

Super fina bilder du har!

Lycka till!

Kika gärna förbi



www.cathysplace.wordpress.com

Postat av: Linas inredning

Publicerad 2011-01-11 22:23:44

Klänningen högst uppe till vänster är så söt!

Postat av: Ia

Publicerad 2011-01-13 08:50:49

Cathrine: Tack snälla och grattis till din bebis!

Lina: Ja,visst är den! Kan kanske passa på ett sommardop :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela