ias insida

shopping inredning familjeliv

En vecka, två huvudstäder

Publicerad 2011-12-04 19:41:47 i Allmänt

Det är inte ofta jag besöker två huvudstäder samma vecka, men denna råkade det bli så!
I fredags tog jag och min kompis M flyget upp till Stockholm och hade en riktigt mysig dag.
Vi gick i alla roliga affärer som inte finns här hemma, och på kvällen åt vi sushi och drack vin.
Efter en god natts sömn och frukost på Nordic Light hotel gick vi på julmarknad i Gamla stan,
och några timmar senare tog vi X2000 söderut. Jag gillar Stockholm mer och mer för varje
gång jag är där och hade gärna stannat en dag till. Men det var första natten jag var från Disa,
så en natt kändes lagom för både mig och mannen :-)

Inte lätt att få till fina bilder med en gammal digitalkamera, när man vant sig vid systemkamera.


Sturegallerian, fint pyntad


NK, pampigt som vanligt..


..med fina tomtar i skyltfönstren


fast denna var lite läskig


Finast var Segelfontänen




Julmarknad i Gamla stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela