ias insida

shopping inredning familjeliv

BVC & julgodis

Publicerad 2011-12-14 14:17:06 i Allmänt

Vi började dagen med 10 månaderskontroll på BVC, och Disa "klarade" det man enligt BVC
ska "kunna" som 10 månaders bebis. Hon väger nu 10 kg och är 75 cm lång, min stora tjej!
Istället för att gå direkt hem gick vi och tittade på ankorna och Disa fick mellis ute i det fria.  
Hon somnade på vägen hem och sov två timmar ute i vagnen så jag hann göra både
Cornflakes crisp och Bountybollar.  

Det är inte helt lätt att stå över ett vattenbad med nutella, nougat och mjölkchoklad när man
försöker gå ner sina mammakilon, eller snarare amningskilon. Jag gick tyvärr upp och
inte ner som alla andra verkar göra. Men jag mådde inte så bra den första tiden så det 
har sin förklaring. Nu har jag börjat följa Dukan dieten och gått ner 6 kg, så det går på rätt håll.

Men jag slickade skålen ändå, det är ju bara jul en gång om året :-)


Bountybollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela