ias insida

shopping inredning familjeliv

Gör en vanlig dag lite mer magisk

Publicerad 2011-08-19 19:30:09 i Allmänt



Idag har Disa och jag varit ute på vift med mamma och svärmor, vi besökte
två mysiga gårdsbutiker utanför Lund, 
Boningshuset och Lovisa på landet.

Jag fick bl.a med mig ett rosa fast från IB Laursen och luftfräschare 
som jag tänkte hänga i garderoben. Disa fick en söt kanin från Maileg,
nu längtar jag verkligen till det är dags att inreda hennes rum.



Igår reafyndade jag ett mobilfodral och en parfymflaska från Lisbeth Dahl.
Den söta flaskan pryder nu en av hyllorna i vårt nyrenovrade badrum...
och gör en vanlig dag lite mer magisk.

Imorgon blir det en heldag med bästisarna.

Hoppas att ni får en fin helg!

Kram ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela