ias insida

shopping inredning familjeliv

Mirakel i magen ♥

Publicerad 2010-11-17 15:34:14 i Allmänt

Någon gång i mitten av sommaren försvann blogglusten och detta berodde
till stor del på en liten krabat som började växa i min mage. En härlig nyhet
som fick vara vår lilla hemlighet ett bra tag innan vi berättade för våra familjer
och vänner. Den första tiden mådde jag inte speciellt bra och det var jobbigt att
plötsligt inte kunna styra över min egen kropp. Men i mitten på september runt
vecka 17 vände det och jag började känna igen mig själv igen. 

I slutet av augusti gjorde vi ett KUB-test och då fick vi se den lilla/e för första gången.
Det var en otroligt häftig känsla men innan den dök upp på skärmen hann jag tänka
att jag säkert hade inbillat mig alltihop och att hon inte skulle hitta något därinne :-)

I början av oktober var det dags för rutinultraljudet och även där såg allt bra ut.
Datumet för beräknad förlossning flyttades fram några dagar till den 27 februari 2011.
På fredag är det bara 100 dagar kvar så jag har haft ett antal dagar på mig att ta in
nyheten! I början var det svårt att förstå men nu känner jag sparkar och blir ständigt
påmind om att det verkligen bor en liten människa därinne ♥ 

Kommentarer

Postat av: Linas inredning

Publicerad 2010-11-17 20:36:55

Wow, vad roligt! Jättestort grattis!

Postat av: Ia

Publicerad 2010-11-18 07:44:42

Tack Lina! grattis till dig som ska bli moster igen :-)

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-11-21 17:32:38

Jag brukar ha väldigt dålig gravidradar men när det kom till dig så hade jag det på känn. Vet inte varför för du har ju inte hintat eller avslöjat dig på något sätt. Hursomhelst, stort grattis till det fantastiska som du nu upplever och framförallt för det som komma skall. Att vara förälder är helt underbart! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela