ias insida

shopping inredning familjeliv

Snart höst igen...

Publicerad 2010-05-10 22:51:54 i Allmänt




Det känns alltid lite märklgt att spana in höstmodet i maj! först ska vi ju njuta av en lång
och härlig sommar. Men som vanligt hittade jag mycket fint så det blir nog en beställning
redan ikväll. Arbetsdagen var ganska kaotisk, så det var skönt att varva ner i soffan
tillsammans med Hollywoodfruarna. Montazami gör mig alltid lika glad och lugn.

Helgen var super, och innehöll precis lagom mycket av allt. I fredags var jag på tjejmiddag
i Lund med ett helt nytt gäng :-)  Jag älskar att lära känna nya människor och jag är glad över
att min man har så härliga och sociala arbetskamrater som i sin tur har gulliga flickvänner.
Lördagen spenderade jag med familjen och vi åkte bl.a på loppis.

Min man ♥ vann första och andra deltävlingen i BMW Cup i helgen, STOLT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela