ias insida

shopping inredning familjeliv

Nytt under

Publicerad 2010-05-25 23:04:02 i Allmänt


Äntligen är lönen på kontot och i plånboken låg en rabattkupong på Lindex
som "tvunget" skulle utnyttja innan den 27:e. Har länge känt att jag behövde en
ny BH men underklädesshopping är verkligen en pina. Alla söta bh:ar görs upp till
C-kupa sen kan man ha tur och hitta en fin BH med lappen "avaliable in D-cup"
men då är min storlek oftast slut. Jag brukar köpa vita bh:ar eftersom det är
en fräsch färg som funkar under allt men jag har tröttnat på att de blir så dassiga efter
några tvättar. Denna tokigt rosa kändes mycket roligare och framförallt väldigt somrig.

Vad tycker ni om BH-shopping?


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-26 11:57:38

Jag har ju tvärtom mot dig.

Svårt att hitta som passar en liten byst.

Sitter inte snyggt och framhäver typ inget.



Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-26 11:58:19

Men jag är glad ändå :)

Lät som ett negativt inlägg det där.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-05-26 22:52:51

Lagom är bäst :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela