ias insida

shopping inredning familjeliv

Eco White

Publicerad 2010-03-17 12:16:04 i Allmänt





                                          Bilder: Eco tapeter

Kan man bli kär i en tapet? Kanske blir det en av dessa som får pryda sovrumsväggen.
Jag vill tapetsera nu!! men först ska det ska muras, spacklas, slipas, spacklas, slipas osv 
Så tråkigt med förarbete men väldigt viktigt. Jag är sugen på att besöka färgaffären och 
titta på fler tapeter, men ikväll blir det nog soffan eftersom jag dragit på mig en förkylning. 
Imorgon mår jag förhoppningsvis bättre så då kan jag gå en sväng på stan. Det har öppnat
en ny blomsteraffär som jag är nyfiken på och så tror jag mitt paket från H&M kommer imorgon :-)  


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-17 13:37:01

Ni kommer att få så fint i sovrummet :)

Kul att fixa hemma ju :)

Jag vill okcså ha ett hus att pyssla om...men än så länge pysslar vi i vår lgh :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela