ias insida

shopping inredning familjeliv

Badrum

Publicerad 2010-03-11 16:05:12 i Allmänt

 

Foto: Hus & Hem

Foto: Sävsjö Trähus
 Foto: Konradssons

Det är så roligt att se hur andra har inrett sina badrum. Vi har ett kvar att renovera
och hade det inte varit för att det kostar så mycket så hade vi nog börjat för längesedan.
Mannen har funderat länge på hur han ska inreda sitt badrum och än så länge köper jag det
mesta. En sak som han har pratat om i flera år är dubbelvaskar. Jag förstår inte riktigt syftet
eftersom jag gärna är ensam på toa. Men det är snyggt och finns det bara plats så ger jag
med mig. Mina krav är inbyggd hylla i duschen, vägghängd toalettstol och snygg förvaring.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela