ias insida

shopping inredning familjeliv

pink or purple

Publicerad 2010-03-22 18:35:36 i Allmänt

Go´kväll!
klockan har kommit och såklart var det fel färg. Först blev jag väldigt besviken
på den rosa färgen. Men det visade sig att jag har fått lila istället för rosa.
Blir till att skicka tillbaka och vänta på rätt, suck!

 


I ugnen har jag potatis, morötter och kålrot till det blir det lövbiff och bearnaise.
Lyxigt för att vara måndag, men jag är bara så trött på falukorv och köttfärs.

När jag storhandlade passade jag på att egoshoppa lite också. Kunde inte motstå
en ny tidning som heter "Baka", gamla hederliga "Allt i hemmet" och rosa tulpaner :-)
En glad överraskning i postlådan var Jessica Anderssons "När kalla nätter plågar
mig med minnen av hur det var",
tror att den är jättebra.

En ännu bättre sak som låg i lådan var våra BRÖLLOPSFOTON!!
Mamma är precis lika nyfiken som vi, så hon kommer snart hit.

Kram ia

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-23 11:47:14

Och på Torsdag kommer vi :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela