ias insida

shopping inredning familjeliv

nästsista mars tjugohundratio

Publicerad 2010-03-30 23:34:30 i Allmänt

Jag var på väldigt bra humör när jag cyklade från jobbet mot Ica för att mitt hämta paket
från H&M, med resten av grejerna från The Garden Collection. När jag kom hem låg både 
deklarationen och foton i brevlådan. Jag beställde fotona igår runt lunch, och inte långt efter
fick jag ett mail att de var utskrivna och klara att skickas, snabbt korthuset!

Men så fort det kan vända, H&M paktet blev en besvikelse :-(

Tre av klänningarna som jag beställde samma dag som de släpptes fanns inte med, och
på följesedeln stod det att de var slut. Har inte fått något besked om det och tyvärr är det
inte första gången. Så i vanlig ordning skrev jag ett argt mail till H&M, ska bli intressant att
se vad de svarar. När jag hade lugnat ner mig fixade jag lite med fotona och ramen, det blir 
så fint! Jenny är en superduktig fotograf och jag är så glad att hon var med oss på vår stora
dag. Kvällens middag blev bakad potatis med räkröra sen slumrade jag till i soffan så nu kan
det bli svårt att somna.


Bild: H&M

Denna sörjer jag mest, jag får väl intala mig jag inte hade varit fin i den.

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela