ias insida

shopping inredning familjeliv

Motsvarade inte förväntningarna

Publicerad 2010-03-19 14:54:34 i Allmänt

Av allt som låg i paketet från H&M var det bara dessa två som motsvarade förväntningarna.
Bra för min ekonomi, mindre bra för min garderob. hihi. Den vita var dock väldigt stor, så
jag har beställt en mindre. Tror att man kan gå ner två strl.

Ikväll ska vi på kalas igen, denna fredag är det mannens farfar som fyller år. Trist bara att
detta är den dagen på hela veckan som jag känner mig mest snörvlig och inte smakar vad
jag äter. Är det inte onödigt att äta kaloririk smörgåstårta när man inte smakar något??!!
Jo, men det kommer jag såklart göra ändå. Hoppas också att farmor bjuder på sin hemmagjorda
glass

Trevlig Helg!

Kram ia ♥

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-19 19:45:10

Smörgåstårta går ALLTID ner :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela