ias insida

shopping inredning familjeliv

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-03-31 20:51:56

Vackert foto! Jenny är verkligen magiskt duktig.



Hade ni "kärleken förde oss samman" under vigseln? Den är helt underbar. Hade tankar på att ha med den när vi gifte oss men det blev inte så. Vi valde Sonja Aldéns "För att du finns" som solosång. Berätta gärna mer om ditt bröllop om du vill/kan!



Kram kram.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-31 21:59:20

Får väl säga tack, fast det inte är jag som tagit kortet :-) har du förresten kunnat se bröllopsförberedelsefotona? jag tog bort inlägget där bilderna inte syntes och lade upp nya. Vet inte varför det blir så med mina bilder.



Ja, vi hade "Kärleken förde oss samman" (Lundell fan)och "Du är allt" av Shirley Clamp. Hade egentligen velat ha en Winnerbäck låt också men jag hittade ingen som var helt perfekt.

Vilka hade ni på ert bröllop?

Jag kommer säkert berätta mer om bröllopet. Har inte känts så motiverat innan, när de få personerna som läser bloggen var där ;-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela