ias insida

shopping inredning familjeliv

Inte som jag tänkt mig

Publicerad 2010-03-17 20:25:27 i Allmänt

Det blev en tur till stan i alla fall eftersom mitt pass hade kommit!!
Sen hade jag en 30% kupong på Lindex så jag var tvungen att kolla om de fått
in något nytt. Som vanligt provade jag en del plagg men hängde tillbaka det
mesta, förutom ett par baggy jeans. Jag har länge hävdat att jag inte passar i det
men de var väldigt sköna och med kupongen kostade de bara 240 kr. Ska känna efter
om de är JAG och kolla om jag har några skor som passar till. 

När jag kom hem var svärfar hos oss, han var sugen på pizza och vi var inte sena
med att hänga på. Nu blir det mys med mannen ♥ chokladägg och te


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela