ias insida

shopping inredning familjeliv

Brickbord och påskpynt

Publicerad 2010-03-20 17:19:06 i Allmänt


















Idag har jag vilat, hade olika planer för dagen men jag kände bara för att vara hemma.
Efter några timmar tröttnade jag på soffan och blev sugen på att plocka fram påskpyntet.
Jag gillar verkligen pynt och vill ha det framme mer än en helg. 

Vädret är riktigt tråkigt här idag, dimmigt och grått och nu börjar det kännas att jag varit inne
hela dagen. Tiden går så långsamt och jag börjar bli uttråkad, inget bra på tv och det är för
tidigt att börja med maten. Ska gå och duscha och umgås med mannen, som varit i verkstan
hela dagen. Klockan 21.00 börjar Tv-versionen av Millenium-trilogin, ska bli roligt att se
allt som inte fick plats i filmerna.

Kram på er!



Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-03-20 21:44:53

Brickbordet blev ju toppensnyggt och påskpyntpiffandet likaså. Trevlig lördagkväll! Kram.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-20 23:54:19

Tack Malin!

Postat av: cecilia

Publicerad 2010-03-21 09:41:50

Så himla fint det blev med brickbordet!!!! Du e så bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela