ias insida

shopping inredning familjeliv

Bleka pasteller och nostalgi

Publicerad 2010-03-28 21:30:55 i Allmänt

Nu är vi hemma igen från shoppingrunda i Lund och besök hos svågern och svägerskan
i Lödde. Vi käkade pizza och busade med guddottern, jag blev väldigt nostalgisk när hon 
plockade fram My Little Pony och Sylvanian Families. Det var svägerskans gamla 
men jag fick reda på att de säljs än i dag. Vem trodde att det vi lekte med på 90-talet
skulle funka 2010?! Nu har mannen har fullt upp med att installera den nya "Packard bellen"
och jag ska framkalla bröllopsfoton till den nya gigantiska ramen, 106x76 cm.





Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2010-03-29 13:16:21

Kommer ihåg???? Jag kommer aldrig att glömma dem=) De har satt djupa spår, så roligt jag hade med dem.

Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-29 19:41:05

Ciss du hade ju hus och allt till björnarna :)

Så avis jag va :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela