ias insida

shopping inredning familjeliv

Äntligen onsdag!

Publicerad 2010-03-31 10:39:23 i Allmänt

En onsdag som är som en torsdag :-) eftersom vi är lediga på fredag!
Det ska bli så skönt att vara långledig, umgås med familjen och sova länge.
Nu när man precis hade vant sig vid att det var ljust på mornarna har det
blivit mörkt igen. Detta brukar inte vara ett problem, men nuförtiden börjar 
jag jobba en timme tidigare så det har varit tufft att komma upp denna veckan.

Ikväll hoppas jag på mycket energi, hade tänkt städa huset så det blir påskfint
och kanske lägga ut lite kläder på tradera så de nya vårkläderna får plats. Sen
är det premiär för Anka och Leila. Jag gillar inte Anna Anka men jag kan ändå
inte låta bli att titta på henne :-) Leila bakar brukar krocka med Grey´s Anatomy
men det är CSI Maraton, så ikväll slipper jag zappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela