ias insida

shopping inredning familjeliv

24 timmar kvar

Publicerad 2010-06-18 15:28:03 i Allmänt

Ett exemplar av Folkets tårta är beställd och C och jag har börjat planera den stora dagen!!
M kan tyvärr inte vara med för hon ska cykla Vättern runt. Det är den första av fyra grenar för
hennes del i En svensk klassiker. Så henne får vi inte glömma att hålla tummarna för henne mitt i
bröllopsyran.

Det senaste bröllopet jag var på var mitt eget så jag kommer säkert bli väldigt nostalgisk.
Jag älskar bröllop och en period gick M & jag i snitt på två bröllop / år. Nu är nästan alla vänner 
gifta och jag saknar de fina kuverten ♥ som väckte stora förväntningar på vägen in från postlådan.
Tur att Victoria & Daniel valde att gifta sig just i år, när vi inte har blivit bjudna på något bröllop :-) 
 


Jag är så nyfiken på Klänningen, Frisyren, Slöjan, Tiaran / Kronan, Buketten,
Näbbarna, Gästernas klänningar och Frisyrer, Tårtan osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela