ias insida

shopping inredning familjeliv

One more dress

Publicerad 2010-07-07 20:00:15 i Allmänt



Imorgon åker hela familjen till Ronneby Brunn, och denna gången blir
det inte avkopplande SPA utan full rulle på det nyöppnade vattenlandet 
Mamma behövde en ny bikini så idag gjorde vi vår traditionella semstertur
till Lund. Oftast är det jag som shoppar mest men idag var det mamma som
var storshoppare. Jag blir så glad när hon hittar kläder och jag har ingenting
emot att springa och letar storlekar. En kvinna trodde t o m att jag jobbade på
Lindex :-) Vi hann även med smarrig lunch på Café Finn och fika på Mormors Bageri.
 
Den vita klänningen kommer från H&M, ♥ muffinsformarna och sällskapsspelet
"Lingon, Lådvin och Långkalsonger" köpte jag på Lagerhaus och de färgglada
skedarna från Rice köpte jag i den mysiga affären Udda ting.

    Hembakat nr 1 - 2010  
Ända sedan jag såg bilden på Mia Öhns kök i tidningen "Hembakat" har jag velat ha
hennes fina kökshylla men en blandning av gammalt och nytt. Nu saknar jag bara en
gammal måttkanna från Kockums.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-07-08 10:25:16

Så fin klänning :)

Sån hade jag också kunnat tänka mig :)

Va kul att din mamma hittade så mycket.

Du måste säga om det spelet är kul. Har också tittat på det :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela