ias insida

shopping inredning familjeliv

HET HELG

Publicerad 2010-07-04 13:52:44 i Allmänt

En vacker dag som denna borde man vara ute i solen men det är för varmt!
Igår var det dags för deltävling 5 & 6 i BMW cup så vi gick upp 03.30 och åkte
till Anderstorp Raceway i Småland. På vägen mötte vi några ungdomar som
var på väg hem från festligheter. 

M har vunnit alla deltävlingar i år så jag sade att det säkert skulle gå dåligt nu när
jag skulle följa med och titta. Tyvärr fick jag rätt, bilen verkar precis som jag inte
riktigt palla värmen. Idag har M fullt upp med bilen eftersom den ska säljas och
har inte tid att åka och bada. Han frågade i och för sig om vi skulle springa i
vattenspridaren?! Åh!!! vad jag saknar vår pool! 

   

Idag lutar det åt en bra bok i skuggan. Jag läste ut Denise Rudbergs "Åse" igår. 
En bok helt i min smak som jag inte ville skulle ta slut. Jag köpte den billigt på Netto
och visste inte att den var en del en trilogi. Har nu beställt böckerna som kom före,
"Jenny S" och "Matilde". Tills de pimper ner i brevlådan ska jag läsa Mia Törnbloms 
"Självkänsla". Tyvärr inte lika lättsmält men säkert nyttig läsning.

Fick glädjande nyheter idag, mina vänner A & J fick en liten dotter igår som ska heta Viola
och C & M har varit förlovade i 1 år idag. GRATTIS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela