ias insida

shopping inredning familjeliv

Snart 30...

Publicerad 2010-12-10 13:19:35 i Allmänt


Idag är det bara nio dagar kvar tills jag fyller år, och dessutom nollar jag.
Jag har alltid trott att jag skulle drabbas av en liten 30 års-kris men nu känns
det bara lugnt. Det beror förmodligen på att jag är nöjd, lycklig och har kommit
så långt som jag ville vid det här laget. 

I februari gifte jag mig med min älskade man ♥ och i juni fick vi det positiva
beskedet att det fanns en liten knodd i min mage. En annan sak som jag är
väldigt tacksam över är vårt fina, gamla hus som vi lagt ner mycket jobb på.

Nu till det jag hade tänkt skriva om...såklart finns det en önskelista och 
förhoppningsvis åker vi till IKEA redan ikväll och köper presenten från mina
föräldrar. Tyvärr känner jag att vi har för liten arbetsyta i köket och har därför 
drömt om denna fina köksön ett tag. Hoppas bara att den kommer passa in.

STENSTORP Köksö vit Längd: 126 cm Bredd: 79 cm Höjd: 90 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela