ias insida

shopping inredning familjeliv

Ingen vanlig dag...

Publicerad 2010-12-19 22:50:17 i Allmänt



....för det är min födelsedag!!!
Idag är det alltså min 30:e födelsedag och jag har haft en riktig superhelg
som började med kalas för mig i fredagskväll.
Igår åkte jag till Malmö och shoppade de sista julklapparna, sen på kvällen
var det dags för den efterlängtade konserten med Robyn, som var grymt bra!!
Vilken talang och energi den tjejen har!!! 

Idag har jag och mannen varit iväg och köpt present till mig, och det blev en 
Odd Molly tunika som jag har sneglat på länge. Två fina fat från Mateus fick också 
följa med hem från den underbara butiken Borgeby Kids & Friends.  
Ikväll har vi varit ute och ätit med familj, och bara haft den mysigt och trevligt

TACK för alla fina gratulationer!

Kram ia

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-12-20 21:21:08

The big three-O! Grattis i efterskott!!!

Vilka toppendagar du haft med konsert och finfin shopping. kram kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela