ias insida

shopping inredning familjeliv

Varm i hjärtat

Publicerad 2010-04-13 20:19:35 i Allmänt





Jag är inte typen som gillar att prata i telefon så jag är väldigt glad för sms
och mail. Om inte sms hade funnits år 2000, vet jag inte ens om min och jag 
hade blivit tillsammans :-) jag tycker helt enkelt att det är lättare att säga 
saker men text än med ord. Men nu 10 år senare blir man ju inte lika glad för 
ett mail eller sms som man blir för ett kort i brevlådan. Idag fick vi ett
underbart tackkort av våra kompisar Y & M, som Y dessutom gjort alldeles själv!

Annars har dagen varit bra, eftermiddagen spenderade jag hos min frisör. Hon 
ljusade upp den bruna färgen med tunna slingor och klippte de slitna topparna
så nu känner jag mig vårfräsch. Nu ska jag fixa lite med tackkorten innan det är
dags att slänga sig i soffan och kolla på Desperate Housewives

Kram 



     

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-04-14 10:07:05

Visst är det toppen med mail & SMS. Jag pratar typ aldrig i telefon med mina vänner längre. Facebook gör att jag har mer kontakt än tidigare. Jag är inte heller någon telefonpratare. Men absolut är riktig post oslagbart!



Fotot på min blogg är dock ej från Ronneby Brunn. Men MakeMacDreamy rapporterade igår om atthotellet och allt var väldigt fräscht och snyggt. Va kul att du ska åka dit snart. Jag vill också på SPA! Får bearbeta maken och någon lämplig barnvakt =) Kram kram

Postat av: Ia

Publicerad 2010-04-14 19:26:12

Jag tänkte nästan det, kände inte igen det :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela