ias insida

shopping inredning familjeliv

Fina saker

Publicerad 2010-04-09 19:46:48 i Allmänt








Efter jobbet cyklade jag till stan för jag var nyfiken på Kappahls Vintage Stories,
som släpptes idag. Många fina plagg men 50-tal är inte riktigt min grej, så jag nöjde
mig med ett par pärlörhängen. Barnkläderna var riktigt söta och denna klännigen 
köpte jag till min kompis lilla guldklimp ♥ mycket sötare än så här blir det inte.  

Jag besökte även den lilla mysiga tygaffären för att införskaffa brett rosa sidenband
och ett smalare cremefärgat. Tänkte att de ska få piffa till kläder och eventuellt smycken. 
En kopia av Marimekkoskålen i fattigmanssilver fick också följa med hem.
Det var kärlek vid första ögonkastet precis som mellan mig och M ♥ hihi..
Nä, nu börjar jag bli riktigt hungrig och sugen på fläskfilén som mannen tillagar.  

/ia

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2010-04-10 18:47:31

Klänningen e helt underbar. Tack för att du tänkte på oss. Puss

Postat av: Ia

Publicerad 2010-04-11 23:04:37

Verkligen helt underbar :-) M frågade om hon var den nya "fröken fika"

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela