ias insida

shopping inredning familjeliv

Vårskor

Publicerad 2010-04-07 11:58:29 i Allmänt


Bild: Ellos

Solen skiner här idag och gud vad jag längtar tills jag kan hänga in vinterjackan i garderoben.
Det är fortfarande för kallt för vårjacka på mornarna men vinterskorna har jag lagt undan. Idag
har jag svarta tygskor från H&M, de enda tygskorna jag äger så jag "behöver" fler :-)

Jag hittade Converseebay, och det måste vara kopior eftersom de kostade under 200 kr. 
Har inget emot kopior även om det alltid är roligare med äkta vara. Jag har köpt skor på ebay
tidigare, men man vet ju aldrig hur de är i storleken. Det är bra att köpa från företag, så man kan returnera men frakten kan bli ganska dyr.

Ellos hittade jag fina tygskor, vill ha ett par vita och gärna en annan färg också. Tyvärr ser
de rosa grisiga ut på bilden från katalogen men på hemsidan såg de riktigt fina ut. Även
Skopunkten har fina tygskor, gillar verkligen de lila men jag är rädd att de är svåra att matcha. 


Bild: Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela