ias insida

shopping inredning familjeliv

Önskelista

Publicerad 2010-04-19 16:03:29 i Allmänt


   60 ml


Canon EOS 450D 
 


Min säng!
Bild: Atlantisbed






Bild: Mio


Bild: Pampaz.se



Jag sitter och drömmer om allt fint som jag vill ha och önskar att 
jag hade varit bättre på att spara pengar. När jag fick deklarationen
bestämde jag mig för att pengarna skulle gå till en ny kamera men 
nu vet jag inte om det blir så. Det känns som att det hela tider dyker
upp nya saker som är viktigare, speciellt när man har hus. Jag vet att
men man ska vara tacksam för det man har och inte klaga över det man saknar.
Så jag får fortsätta drömma om de där mindre nödvändiga prylarna, men
trädgårdsmöbler är ett måste eftersom vi inte äger några samt en ny säng.
Sen ska vi åka till New York på bröllopsresa och jag hoppas att det blir i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela