ias insida

shopping inredning familjeliv

Lycklig ägare

Publicerad 2010-04-24 20:28:03 i Allmänt



Jag är så glad, för så här långt har helgen varit super och jag tror att det kommer fortsätta så.
Igår bjöd vi mina föräldrar på middag, och som vanligt var det trevligt och mysigt. Jag testade
ett nytt och smarrigt recept, Charlottenlunds chokladchock som skånska Malin bjöd på i
"Halv åtta hos mig"
. I förmiddags åkte jag till Lund för att köpa drömkameran Canon Eos
450D
, som var nedsatt på Media Markt. Så nu kan jag äntligen ta sådana foton som jag alltid
drömt om
♥ Lycka!

På H&M hittade jag den vita klänningen med blommor från Garden Collection som inte
fanns med i paketet. Den var precis så fin som jag hade hoppats, LYCKA igen :-)
Eftermiddagen spenderades på balkongen i den underbara vårsolen, sen var jag ju tvungen
att testa kameran.












Bilder: Ia

Kram ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela