ias insida

shopping inredning familjeliv

Glad Påsk!

Publicerad 2010-04-03 16:41:36 i Allmänt




Så härligt det är att vara ledig! igår var vi mellan två datorer, så jag
hade en "datorfri" dag och fixade i huset istället. På kvällen var vi hos mina
föräldrar, vi grillade korv och åt ute! Kallt men mysigt. Idag gick mamma
och jag en runda på stan. Hon skulle köpa påskpresent till barnbarnen,
det blev hoppbollar...nostalgi igen :-) Jag köpte söta strumpor till mig själv 
och färgglada till mannen. Ikväll ska vi på middag hos min bror och hans familj.

Hoppas att ni får en mysig Påskafton!

Kram ia


Söta strumpor från Lindex


Mannens påskpresent


idag ser jag ut så här, H&M från topp till tå


ett av många favorithalsband

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela