ias insida

shopping inredning familjeliv

Gekås shopping

Publicerad 2010-04-19 00:27:57 i Allmänt




Underbara kuddfordral



Perfekta vårkläder



Scarfsutbudet har utökats och förbättrats


Tuff skinnjacka till min 4-åriga brorson



     4 strumpor för 40 till mannen 




Inspirerad av Leila Lindholm 

  Allt blir roligare med rosa

Som vanligt hade vi en rolig dag i Ullared, men där var grymt mycket folk och
jag kände mig stressad eftersom jag skulle på kalas på kvällen och hade en tid
att passa. Men efter sex timmar hade jag lyckats få med sig det mesta och var 
ganska nöjd. När jag kom hem stod mina kompisar och väntade på mig så det var
bara att ställa in påsarna och åka igen. Födelsedagsbarnet var min kompis C och 
hon bjöd på olika sorters grillat med mumsiga tillbehör och ananaspaj, som är en
av mina favoritdesserter.

Idag har jag hälsat på min bror och hans familj, barnen blev så glada för alla kläderna
jag hade köpt. Sen var jag och mamma iväg och köpte ett litet bord och två stolar till
balkongen sen blev det middag i föräldrahemmet. En riktigt mysig familjedag!

Kram ♥



Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2010-04-20 20:19:48

Va mycket snyggt de har fått in och du köpte! Var ju inte alltför länge sedan jag var där men dessa prylar var nya för mig. Ge-kås har blivit tusenmiljarders gånger bättre än förr. Jag växte upp alldeles i närheten så jag har följt sortimentet genom åren ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela