ias insida

shopping inredning familjeliv

100425

Publicerad 2010-04-25 22:56:05 i Allmänt



Dagens glada detalj


Äntligen Ballerinatime!


Min brors barn blev trötta på min nya kamera och "gömde sig"


Dagens "födelsedagsbarn"

Jag har spenaderat denna fina dag som hjälpreda i ett kök, på ett årsmöte. Inte alls jobbigt
eftersom jag fick god mat, tårta och vann boken: "Morberg: Scenen, livet och konsten
att laga mat"
. Jag gillar hans program "Vad blir det för mat", han är ju inte som alla andra
kockar på tv men det är väl det som gör det roligt. Ikväll har vi varit på 6-års kalas i min brors
trädgård, och jag tror att de flesta paketen innehöll grisöron. Vilken tur att Wilmer föddes i april
så att vi fick en anledning att träffas och grilla korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela